dinsdag 8 mei 2018

Dinsdag Adm Scholing en zo

Was op tijd vertrokken rond 8:50 kwam ik aan bij de Hedikhuizerweg Adm Scholing, geen Gerda maar Eugenie. Suzan was er ook weer, Joop ook maar Ralph niet.
Dan waren er nog Theo, Ton en Mohammed.

Via gebruikelijke omweg naar de Helftheuvelpassage gereden en buiten de plastic afval gedumpt op de juiste plek.

Vanavond badminton als ik me goed voel.

Werkzaamheden voetpaden Noorderplas / van Zwietenpark


Teveel water links en hoop aarde rechts 
Zou het nog goed komen? 


Bekend punt


Sligro


Bedrijfsverzamel gebouw


Rietveldenweg


Moeskampweg laden en lossen


Profile hier kom ik zeer zelden


Na de Adm Scholing met Eugenie en zo is dit de eerste foto.
Kooikersweg aan deze kant klaar, nieuw asfalt en zo


Vakantie kun je hier boeken


Nooit binnen geweest 


Vroeger Kijkshop, wat en nu komt weet ik niet


Speelgoed winkel niet de Bart Smit


Naam kaarten


Keuze genoeg


En niet duur


Pinnen kan hier bij de flappentap


Expert




Hier dus


Lange laan, klimtoren en huizen


Simon Stevinweg


Binnenstad


Staat er vaker op


Doorgaande weg voor fietsverkeer


Smalle haven


Vreemde naam


Ook dit is 's-Hertogenbosch


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.