zondag 20 mei 2018

Zondag 3 diensten

Vanmorgen redelijk normaal de dag begonnen. Om 8:00 en daarna 8:15 gingen de wekkers.
Ik kon nog een stukje tv kijken, en zat rond 8:45 op de fiets.

Normaal koffie en thee kunnen drinken en het was een mooie dienst.

Daarna samen met Gert naar het centrum per fiets gereden. Ik parkeerde mijn fiets onderin de fietsenstalling Kerkstraat. Bij het Kerkplein was het te doen; de oecumenische JAZZ-viering met medewerking van zangeres Denise Jannah en haar trio. Ook onze dominee Jan Geersing en  collega Ruud Stiemer deden er aan mee.

Het zat allemaal goed in elkaar, was goed over nagedacht. Er waren meer dan 10 mensen uit onze GKV kerk bij aanwezig, wij moesten staan.

Even op een terras in de Kerkstraat gezeten en gedronken met Cor, Marion, Maaike en ik.

Daarna naar huis gereden via een bezoekje aan de Sint Jan Kathedraal.

Daarna weer een GKV dienst om 17:00 met dominee van Hijum die nog iets schreef in mijn boekje. 

Toen een korte route naar huis gereden en gegeten.

Omron plas


Bij de paardenweide


Fietspad


Windmolen van dichtbij
Hier riep iemand mijn naam het bleek Pieter te zijn.


Groene shovel, dieren niet goed te zien


Stagelight vanaf het Vutterpad


Tot hoever doen ze hier aan grasmaaien?


Vlakbij de kerk


Bar kerk


Onderste drie; Dijkema, Schelling en Zomer allemaal 
meegemaakt hopelijk blijft Geersing nog even bij ons.


Einde dienst


Kerkstraat


Podium Kerkstraat 


Zelfde


Ingang Kathedraal


Deze keer wel open


Bij de Parade


Rechts Kathedraal


Onderweg bij Kapelaan Koopmans plein


Amazones


JOP (Jeugd Opvang Plek) Maaspoort


Transformatorhuisje


Zijkant


Detail viaduct corrosie 


Zig zag weg; trap niet in beeld


Dammenlaan op de hoek


Uitbreiding Bossche Hoeve Kruiskamp


Andere JOP


Onder hoogspanning bij begin Vutterpad


Bocht zichtbaar, links nieuwe grond gestort


Avondeten lekker makkelijk


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.