woensdag 9 mei 2018

Woensdag was en Adm Scholing

Deze ochtend was ik alleen en die stond in het teken van de was doen, draaien, ophangen en inruimen. En tussendoor rust.

Daarna naar de Adm Scholing met Frieda ipv Gerda. Verder waren er Frans, Carol, Lyndsey, Micha en Donny er.

Peter, Mohammed en Jan waren er niet.

Daarna vertrokken toen ik er na 100 meter achter kwam dat ik mijn bril niet op had. Bijna aanrijding met Frieda ging gelukkig net goed. Kon mijn bril pakken.

Daarna via Orthen terug gereden.

Grond eindelijk verdeeld en het water weg


Graaf van Solmsweg trap


Iets naar rechts kijkend


Paardenbloemen pluizen


Transformatorhuisje met gemaal 
en verdeelstation hoogspanning


Werkplek Adm Scholing


Pauze tafel


Magazines


Nog een keer mijn werkplek


Helftheuvelweg


Ook de Helftheuvelweg


Zandzuigerstraat lossen bij de Heineken


Hek Heineken


Trierbrug, deze keer niet de Royal Welshbrug of 
Nelson Mandela straat gebruikt  


Ruttchen Mercedes nieuwbouw


Zandzuigerstraat


Belangrijk punt richting begraafplaats Orthen
Ziet er niet vreemd uit 


Begraafplaats klein kerkje


Kunst


Boodschappen SuperCoop Buitenpepersedreef 


Basketbalveld


Speelplek


Hier ook


Bloesem


Kom hier zelden


Tafeltje bij buren


Lokerenpassage


Jumbo


Gangenstelsel


Blikjes frisdrank en zo


($)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.