woensdag 2 mei 2018

Woensdag Tzorg, AS en Esther

Vanmorgen kwam Claudia van Tzorg om het huis te kuisen.

Zij heeft o.a. mijn bed verschoont, en  ik was er om de was te draaien, op te hangen en in te ruimen.

Op tijd vertrokken naar de Adm Scholing we hadden Frieda ipv Gerda.

Samen met Erik naar een fietsroute gekeken richting Alem en Hedel en zo. Uitgeprint klaar om bv morgen te gaan gebruiken. Werkt met knooppunten.

Na de AS richting Grote Wielen Rosmalen gereden, deed er slechts 50 minuten over deze keer.

Rond 17:30 kwam Jacques ons ophalen om bij hun bij Mariaoord te eten en zo.

Taxi terug geregeld en direct daarna naar huis gegaan.

2 mannen op viaduct voor inspectie vermoed ik


Viaduct overgang talud in stappen


GSM mast


Hoogspanning verdeel station


Ruimte voor water


Waterwagen Heijmans en shovel


Graaf van  Solmsweg  muur van grote betonnen 
legostenen met stalen balk die er al lang ligt


Verbouwing Sligro Ruwekampweg 


Thee met spreuk


Koffie, koektrommel, thee, suiker, lepeltje en melk


Zandzuigerstraat


Lossen bij palletplein Heineken


Blauwe druifjes en rode bloemen met mijn schaduw 


Zandzuigerstraat


Nog meer Heineken


De Dieze


Blauw, wit, geel, groen en rood.


Kom hier vaak onderdoor langs


Zandzuigerstraat


Tanken en autowassen


Bruistensingel


Hoogwerker ongeveer in het midden 


Groote wielen


Fietsen onder en ander verkeer boven


Ook Groote Wielen


Brug verderop


Carpaccio, ham, ei en asperges erg lekker  


Jacques Lambrix in  het Brabants Dagblad 


Kom ik vaak langs


Aanplakplek


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.