dinsdag 15 mei 2018

Dinsdag Adm Scholing en omweg

Vanmorgen ging om 7:45 de wekker. Ik zat al op de fiets, maar ik was nog iets vergeten, tijd zat om even om te keren.

Gerda was er weer bij de Adm Scholing.

Via de Helftheuvelpassage richting huis gereden. Kwam een bekende tegen, de naam van haar weet ik niet; wel gevraagd Nesra oid. Moeilijke naam voor mij.

Nog even met mijn reserve fiets naar Willem gereden. Ventiel zat vast, en een ander ventiel lekte, maar het is  goed gekomen.

In de voortuin


Ook voortuin


Omron plas


Ooit fiets geweest


Diverse kleuren


Photoshop Youtube koningsdag 2017


Lampenkap


Helftheuvelpassage


Auto's in de aanbieding


Golden delicious met zakje pindarots


Salades


Hema


Bij De Taling


Atletiek baan 


Sport toestel


Waterscheiding


Erg rustig


Jan de Groot Bossche Bollen


Markant punt


Ook dit is 's-Hertogenbosch


Soort haven


Verderop ophaalbrug


Citadel en stukje Amazones


Dit wordt misschien later park


Boedelbakken bij tankstation


Familie wilde ganzen linksboven de kuikens


Mooi pand Wielsum


Pjotr groene thee, Carol had iets op het papiertje geschreven.
Het papiertje later aan Toos laten zien.
Toos had de rooibos uitvoering gisteren beschreven, zij was de eerste.
Ze hebben 6 smaken. Nu 2 van beschreven dus.


Piramidevormige dakconstructie bij Pjotr en zo


Soort theater Maaspoort nooit in werking gezien


Iets naar links


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.