maandag 14 mei 2018

Maandag cv monteur en Anoiksis

De monteur kon tussen 8:00 en 12:00 komen, het werd 12:15 ongeveer. Hij was gelukkig snel klaar dus ik zat toch nog tijdig op de fiets. Had Bart al gebeld dat ik later kwam, was niet echt nodig dus. Iets na 13:00 kwam ik aan bij de Anoiksis bijeenkomst.

Goede bijeenkomst bij Anoiksis Bethaniëstraat tweede keer, nu ongeveer 20 mensen aanwezig.

Via omweg naar huis gereden ook nog even bij De Stijl binnen geweest.

Vandaag dus geen fietsenwerkplaats Vught en ook geen contactpoli.

Oude ziekenhuis GZG


Bethaniëstraat koffieautomaat


Oud en nieuw


Blusmiddelen


Lange gangen door moeten lopen


Ik weet niet wie dit voorstellen


Balie van bovenaf


Andere hoek


Vroeger wel binnen geweest


Bij gemeente archief Bethaniëstraat 


Scherven onderzoek


Schoeisel van leer bewaard


Kruiken en borden


Kan precies een auto onderdoor


Jheronimus Arts Center


Gevestigd in deze kerk


Louwsche poort bruggen en water


Andere kant


Jeroen Bosch kunst?


Kunstwerk 3 mensen zichtbaar


Speeltoestellen


Ergens achteraf


Water Dommel


Prins Hemdrikpark 1934 - 2009


Kunstwerk bij Amazones


Oude boom bij IJzeren Vrouw


De Stijl, hier ontmoette ik Rieja


Krijtborden


Menu


Ophoviuslaan (weet ik niet zeker)


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.