vrijdag 25 mei 2018

Vrijdag rondleiding Bethaniëstraat

Vanmorgen op tijd vertrokken richting Kettingweg Vught "De Inpak".

Moest 2 verschillende dingen doen, het omschakelen vond ik het moeilijkste.

Vertrok daar rond 12:00 want ik moest op tijd zijn bij de Bethaniëstraat 2 voor een rondleiding met Ilse van den Eeden en iemand van de beveiliging.   

Het was interessant om weer in de ruimtes te komen waar ik zoveel heb meegemaakt. Separeer niet gezien, had een andere functie gekregen. De tuin ook niet in geweest. Wel kantine en muziektherapie en ruimtes en lange gangen.

8:00 eerste foto; schip lag er nog steeds


Relatief nieuw


Photoshop steden wand


Andere hoek


Diverse bedrijven


Spuisluis


Jammer van die boom die er voor staat


Andere kant spuisluis


Vught Taalstraat


Belangrijk punt
Toen had ik de 2 mannen al gesproken


Pauze attributen 


Torch bitjes en houten bak


In de grote doos de schroeven


Deksels


Bakjes


Rood in het midden
vreemde associatie; Christus bloed tussen de misdadigers 


Heb rond de 13 bakjes gevuld


Boxtelseweg plas bij Christusbeeld


Bruid net te zien


Paardensteeg Vught uit


Leestafel Bethaniëstraat


Betonnen wenteltrap
Had ik ooit met wit krijt op geschreven;
Hemel op aarde


Muziektherapie


Gebouw kantine


Richting tuin


Kantine hier weinig veranderd 


Stads archief


Rechts fietsenstalling nog niet oud


Achterkant Azijnfabriek


Gang in het midden


----------------------------------------------------------------------

Heel ergens anders


Sint Jan uit ongebruikelijke hoek


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.