vrijdag 18 mei 2018

Vrijdag "Inpak" Vught

Ik werd door mijn wekker weer wakker om 7:15 en kon rustig op de fiets stappen een klein half uur later.

De heenreis verliep redelijk goed, bij de rotonde bij "De Witte" ging een vrouw op een elektrische voor mij in de remmen, vond ik irritant. 

Was ruim op tijd aanwezig, maar ik was niet de eerste.

Ik moest 100 schroeven in een doosje doen. Ik heb er ongeveer 11 gedaan.

Wel veel prikkels maar het ging verder goed.

Op de terugrit kwam ik Gert tegen, we konden een stuk samen fietsen.

Rompertsebaan heeel lang geleden binnen geweest


Viaduct Rompertsebaan


Detail stoep


Andere kant


1 schip aan de overkant, is uniek


Deze ronde geen zwart wit foto's van steden
Photoshop wand zeg maar


Schuine liften


Een heleboel vrijstaande huizen op deze plek


Pand van Ferry Jagtman nog steeds te koop


Richting A2 kasteel Maurick


Blijft een mooi pand 


Nu wel een grote vlag


Zusterflat Glorieuxlaan


Rechterzijde


Telwerk; 100 schroeven in 1 doos


Palletwagen


Belangrijke deur


Kar in hoogte verstelbaar 


Nieuwe doosjes


Het lijkt een chaos


Hoef ik gelukkig nooit te doen


Verschillende kleuren bakken; 1 rood, 2 blauw en 2 groen 


Hier moesten ze in


In de buurt van he Christusbeeld Boxtelseweg Vught


Rechts de A2


Pauluskerk Vught nu bibliotheek en zo


Bestaat nog steeds


Annie M.G. Smidt


Jongerenafdeling


Taalstraat


Pontje bij gemaaltje


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.