donderdag 3 mei 2018

Donderdag Stijl en fietstocht

Vanmorgen kon ik redelijk laat opstaan. Rond 10:30 was ik bij "De Stijl" en diverse mensen ontmoet.

Korte route naar huis genomen want samen met mijn vader was er een rondrit met de fiets gepland.

Mijn  vader was er rond 14:30, we zijn naar het pontje bij Alem gefietst en daar de Maas over gestoken. De route met fietsknooppunten was niet helemaal goed aangegeven, dus via een kleine omweg richting Kerkdriel en Hedel gereden.

Via bekende weg langs de Maasboulevard terug naar de Lokerenpassage / Jumbo gereden. Daar lasagne gekocht en thuis opgewarmd.

De afwas gedaan, journaal gekeken en toen moest mijn vader alweer terug naar Utrecht.

Fietstunnel, daar kom ik vaak langs


Bekend punt vreemd moment


"De Stijl"


En vandaag eten we.....


Vitrine


Krijtborden


Dartbord


Gebruik ik niet


Spellen


Taxandriaplein plastic afval nieuw


Rotonde Aartshertogenlaan


Viaduct Rompertsebaan


Onderaan trap


Prieeltje nieuw bij "De Hooghe Klok"


Nieuwe bankjes en zo


Onderweg horeca bij de dijk


Het vlakke land


Geploegde akker


Pont Alem oude sportwagen


Bij de start


Koeien hadden dorst


Lakenvelder runderen


Gewoon iets verderop


Even drinkpauze


Onder de A2 door, was ik nog nooit geweest bij Hedel


Folie bescherming tegen nachtvorst?


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.