zondag 13 mei 2018

Zondag GKV en Vught

GKV is de afkorting van Gereformeerd Vrijgemaakte Kerk.

Daar ben ik vandaag 2 keer geweest, en tussendoor niet thuis geweest. Ik was namelijk op bezoek bij Wim en Agnes te Vught. Het was gezellig en ook net even kunnen rusten op de bank.

Mijn fiets had ik tussen de diensten door binnen in de kerk gezet.

Had best lang geen mobiel online staan, ik had gerekend op ongeveer 40 berichten maar het waren er ruim 20.

Op de terugweg een paar spatjes gehad, geen regenkleding gebruikt, vanmorgen bij vertrek wel nodig gehad, maar toen ik in de buurt van de kerk kwam was het al weer droog.

Morgenochtend geen fietsenwerkplaats omdat dan de cv monteur komt voor onderhoud en rond 13:00 Anoiksis bijeenkomst Bethaniëstraat en geen contactpoli.

Kom hier vaak langs, maar deze foto van 
het viaduct A59 / Treurenburg / Galliumstraat
had ik nooit eerder gemaakt


Terugkijkend spoorwegviaduct / A59


Hier loopt het omhoog; met de fiets 
red je het in de 4e ipv de 5e versnelling (achter)


Detail staal en beton


Richting Engelen


Caravanstalling en zo


Vlak langs de snelweg


Geen zonnige dag


Mondial Vlugo lang geleden was het laken gescheurd 


Koffie in de aanslag


Net echt


Voor de voedselbank onbekende merken


In de auto richting Vught


Binnen bij Wim en Agnes


Detail


Op die bank kon ik uitrusten


Erker


Echte bloemen


Kunst boven de bank


Voordeur versiering kipje met veren


Voortuin


Achtertuin


Ook achter


Grote bank ook achter


Ze hebben veel gereisd


In de auto richting kerk


Jeroen Bosch Ziekenhuis parkeergarage


Bij de paardenweide ik zag ruim 5 konijntjes 


Het water is wel weg en de grond geëgaliseerd


JOP (Jeugd Opvang Plek) met koeien
mooiste plek van de wijk


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.