vrijdag 11 mei 2018

Vrijdag voor een dichte deur

Dit is een rustige dag; veel mensen nemen de vrijdag na de hemelvaartsdag ook vrij. Samen met het weekend 4 dagen vrij. Ik stond in een dilemma en heb er voor gekozen om toch naar de Kettingweg te Vught te rijden. Kwam wel de twee mannen tegen, even mee kunnen praten.

Was bij de Inpak aanwezig rond 8:50 maar alles zat dus dicht.

Toen wat ongebruikelijke plekken bezocht en via de Bossche Broek terug gereden.

Ik zat even op een bankje toen John belde. 

Via Parade gereden en bij de SuperCoop chocolade gekocht.

Planning; vanavond rond 17:00 komt Dirk me ophalen om bij de Sligro te eten.

Fietstunnel onder de A59 kom ik heel vaak


Aartshertogenlaan bij eethuis Arena
Hier steek ik zelden over


Tunnel onder deze weg door
lang geleden met mijn vader door geweest.


Opslag roeikano's vereniging Den Hartog


Hier zie je veel bekende punten voor mij in 1 plaatje


Paleiskwartier en nieuw transferium 


Schuine lift


Willemsplein


Grote stuw


Iets naar rechts


Wegen in de verte


Begin Vught


Komt nog


Verderop de twee mannen ontmoet


T splitsing


Zusterflat Glorieuxlaan Vught



Iets naar rechts


4 postbode fietsen


Onbekend pand


Action ken ik wel, deze nog nooit in geweest.


Ingang zwembad, voeger vaak geweest 
nu al lang gesloten pand staat er nog wel


Novadic Kentron verslavingskliniek nooit geweest 


Functie dit pand onbekend


Weg rechtdoor


Uitgang Boxtelseweg, gelukkig niet met de auto 


Bossche Broek mooie wolken


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.