woensdag 30 mei 2018

Woensdag Claudia laat en AS

Ik zat rond 8:45 klaar, maar omdat de auto van Claudia kapot was kwam ze een half uur later dan anders het was 9:30.

Wel gewoon de was gestart en opgehangen en ingeruimd.

Ik was wel erg moe vanmorgen, op de stoel in slaap gevallen.

Zat goed op tijd op de fiets om richting Adm Scholing te rijden.

Het was erg rustig daar vanmiddag, ik kon wel voor de thee en koffie zorgen.

Via kleine omweg eerst naar de Jumbo Lokerenpassage gereden, bij Mary afgerekend.

Had deze keer quiche uit de oven.

Verse tractorsporen van Zwietenpark


Van Zwietenpark


Zomaar langs de kant van de weg


Zwart asfalt rechtdoor nieuw


Windmolen


Zig zag weg


JOB bij Vutterpad


Sligro vernieuwd 


Sloop


Aanhangwagen gevuld


Bij het palletplein


Andere brug in de verte deze ronde niet gebruikt


Niet zo druk


Ertveldplas


Bij Orthen begrafplaats


Idem


Idem


Soort steiger


Klokkenlaan


Belangrijk kruispunt voor mij komende uit de fietstunnel
rechtdoor van Zwietenpark richting Lokerenpassage
Rechtsaf richting huis
Linksaf van  Zwietenpark richting kerk en AS
Omgekeerd richting station en Vught  


T splitsing bij van Zwietenpark


Brug kom ik heel vaak over, bijna altijd per fiets


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.