donderdag 17 mei 2018

Donderdag "De Stijl"

Vanmorgen kon ik nog wat uitrusten. Ik wou rond 10:30 aankomen bij "De Stijl" en dat is aardig gelukt.

Patrick weer 2x ontmoet, en Gerhardus, Joke, Trudy, Mark, Karien, Kasper, Daphne, Ronald en anderen ontmoet.

Via een bezoek aan de kapper naar huis gereden. 

Mijn vader komt rond 14:30 is de planning.

Gisteravond Pjotr besloten feest slijterij begint rond 20:00


Kunst van Zwietenpark ik noem het een stalen koe


Klokkenlaan, ongebruikelijke parkeerplek


Familie gans


"De Stijl" menu


Ernie of Bert


Computer deze ronde niet gebruikt


Clementine in actie


Bar Stijl


Binnenplaats, hond in afwachting van baas


Melk en suiker en ansichtkaart Pickwick


Taxandriaplein


Idem


Bloem Stolpen
 

Van binnen naar buiten


2 juni gratis


De belangrijkste vlaggen van de wereld


Nog niet zo oud Graafseweg


BBS school


Waterlelies zijn hier niet altijd 


Richting Geert van Woustraat


Kapper Brainwash weerspiegelingen 


Hoef ik maar 1 x per 3 maanden heen


Sint Teunislaan 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.