vrijdag 1 juni 2018

Vrijdag Vught vice versa

De wekker ging om 7:15 toen moest ik nog; aankleden, scheren, tanden poetsten, eten en vertrekken rond 7:45.

Maar het is weer gelukt.

Bij de Inpak te Vught gewerkt met David, Ron, Roland, Sharine, Antona, Tom en een onbekende laatkomer. Mardi was er niet die heeft 4 weken vakantie.

Op tijd weer vertrokken want toen dacht ik nog dat ik naar Esther zou gaan, maar die belde heel laat af.

Daarom maar rust gepakt, wel veel berichten alsnog.

Steden photoshopwand Heetmanplein


Ook nooit geweest


Ik weet niet hoeveel steden het zijn


Beetje mist


Buurt


Trappen en schuine lift


Mist zichtbaar


Staalconstructie leuning en lantaarnpaal


Daar kwam ik vandaan


10 vakken


Heel veel doosjes


Detail stoffen


3e van onder afwijkend is omgedraaid


Overzicht; Natasja zorgt voor de planten?


Snoeperij


Ander werk


Sorteren foute en goede plastic nieten 


Overzicht


Kasteel Maurick trap over de A2


Maurickzicht en Pauluskerk


Waarom ooit zo hoog afgezaagd?


Weinig wind


Andere kant


Tractor met voertuigen er achter


Vlakbij de stad en toch puur natuur


Oranjerie Sint Josephstraat
Feest en/of  bruiloft


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.