maandag 11 juni 2018

Gistermiddag en vandaag Vught en zo

Onderweg naar de tweede kerkdienst toch een paar foto's gemaakt; mooi genoeg om ze alsnog te publiceren.

Vanmorgen redelijk normaal op kunnen staan.

Op tijd op de fiets naar Vught Voorburg fietsenwerkplaats. Onderweg kwam ik geen Leo, maar wel Kees en de twee mannen tegen, ik vond dat bijzonder.

Bij de werkplaats wat kleine karweitjes gedaan banden geplakt en zo. We waren met 4 mensen in de werkplaats.

Daarna andere rust en kledingwissel en naar de prikpoli. Boodschappen in huis, dus ik kon gelijk naar huis rijden.

Rommelig terrein met ezels en struisvogel en graafmachine


Langs de kant einde Maaspoortweg


Maaspoort Sports en Events trappenhuis


Trapveldje


Groot leeg terrein met vuurplek


Je mag daar 60


Opgeknapt, vroeger biljartcentrum nu woningen?


Voorlopig niet nodig


World Skate Center en zo


De boot links ligt er nog steeds


Steden wand
Daarna kwam ik Kees Bijl tegen was daar de tweede keer
Elkaar gisteren uitgebreid gesproken


Ik zag nu pas dat de stuw instelbaar is op afstand 


Links Grab & Go
In de hoek fietsenwerkplaats
Rechts de Weverij nieuwe Stenen Hut met Sies en Lies en anderen 


Ik had een bamiblok en yoghurt met kiwi en ander fruit


Boxtelseweg Camper staat er nog steeds  


Stukje Boxtelseweg


Mooi pand


Bedrijfsverzamelpand


Met deze bedrijven


Taterhof heb ik zien bouwen


Brabant Service Station
Staat hier al een paar jaar
Is verplaatst


Woning Paddenstoel heb ik gebouwd zien worden
Nu bewoond maar nog niet lang 


Pontje en gemaal Bossche Broek


Heetmanplein


Sint Jorisstraat ziet er oud uit


Waterstraat verderop Sint Jan 


Rotonde Aartshertogenlaan


5e Reit 48, toen ik vertrok was het onkruid bijna allemaal weg 


Rotonde Ploosche hof  / Sint Teunislaan


Richting Bruistensingel


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.