vrijdag 15 juni 2018

Gisteren en vandaag

Gistermiddag en avond was mijn vader op bezoek; redelijk normaal, maar toen mijn vader op de terugweg was was station 's-Hertogenbosch afgesloten vanwege een bommelding.

Rond 22:00 was hij hier dus terug en kon een nachtje hier op zolder slapen.

Vanmorgen ging de wekker om 7:15 maar ik hoefde mijn vader niet wakker te maken.

Samen ontbijt gehad en toen vertrok ik gewoon om 7:45. Mijn vader kon de deur achter zich dicht trekken hij wou rong 8:30 vertrekken.

Daarna gewoon naar Vught geweest "Inpak" met Mardi, David, Antona, Sharine en Tom.

Even naar de bibliotheek van Vught geweest

Door de Vughterstraat / binnenstad 's-Hertogenbosch naar huis gereden

Rotonde Aartshertogenlaan


Weinig wind of scheepsvaart


Schuine lift


Idem pand links onderin onbekende functie


Essent en zo


Stuw kan in hoogte versteld worden


Iets met een speerstrijder


Vught in de buurt van de Raadhuisstraat


Zusterflat de twee mannen niet gezien


Hier moet je naar links


Tandpasta inpakken vanmorgen
3 soorten 4 per tube


Had dus 3 dozen nodig


Niet overal even veel


Plakbandautomaat vast aan de tafel geklemd


Kunstofnietjes hoefde ik niet mee te werken


Dozen en stalen stoffen


Tandpasta met voetbalclub


Detail kleine plakker zijkant


Barcodestickers plakken


Gelukkig hoef ik niet alles te tellen


Stilstaand water met brug 
(niet goed zichtbaar)


Marktveld Vught


Petruskerk


Stukje Kijk maandblad


Voorkant


Zicht op Bossche Broek


Plein 79 en VVV heel oud pand


Amazones met kunstwerken


Flat met lichte kromming gebouwd


Brug over Rompertsebaan, hier kom ik maar heel zelden over


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.