donderdag 28 juni 2018

Gisteravond en vandaag Stijl en zo

Gisteravond  naar de opera op de Parade geweest, Arjan, Marjanne en Esther even ontmoet. Ik ging na de pauze weg, ik ken geen Italiaans.

Guiseppe Verdi met Un Ballo in Maschera.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:45 ik zat op tijd op de fiets.

Rustig bij De Stijl; Jay, Patrick en Trudy waren er niet, wel veel anderen zoals Mark, Ronald, Clementine en Joke.

Op tijd vertrokken richting Hekellaan bij de brug kwam Leo voorbij; even elkaars namen genoemd.

Ingang parkeergarage Sint Jan voor het eerst op de foto gezet.

Ik was weer op tijd thuis, mijn vader belde af, door stakingen rijden de bussen niet dus kan hij niet komen.

Opera op de Parade


Verdeelkast


Geluidstechniek


Ik kon het podium maar gedeeltelijk zien


Hier viel kapelaan Koopman


Fietstunnel A59 kom ik vaak langs


Einde Rompertsebaan 


Bij De Stijl geen foto's vandaag

RK meisjesschool


Apart hoekje


Café 't Engeltje


Trap relatief nieuw


Voor mij jaren terug dat ik hier binnnen ben geweest


Zuid Willemsvaaart


Richting Maastrichtseweg


Ingang parkeergarage


Wandel gebied


Loopbrug van de parkeergarage Sint Jan richting Parade


Functie van dit pand onbekend


Stukje loopgebied


Parade podium gedeeltelijk afgebroken


Hier gen enkel bootje


Kom hier vaker


Overzijde wel boten aanwezig


Zwanen familie 7 kleintjes


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.