donderdag 7 juni 2018

Donderdag wel De Stijl geen vader

Was voor de wekker wakker. Daarna waarschijnlijk gedroomd en veel berichten gehad.

Toen ging de weker voor de tweede maal om 9:45 en had ik de gelegenheid om naar De Stijl te vertrekken. Moest van mezelf rond 10:30 arriveren.

Jay gesproken en William, Ronald, Mark, Trudy, Peter, Rocky, Clementine, Gerhardus, Chantal, Bettine en vele anderen.

Patrick en Joke niet gezien.

Ik heb een aantal drankjes gehad; grote koffie, appelsap en water.

Warm eten bij De Stijl gedaan, €3,- niet duur en lekker. Nasi met sate en stukjes brood met kruidenboter.     

De timing vond ik goed.

Terug naar huis gefietst, met een omweg.

Mijn vader komt niet omdat Nico Jansen is overleden en ze willen condoleren. Ik kende hem ook best goed.

Fietsenwinkel 


Dezelfde rotonde


Idem


Camper huis op wielen bij Taxandriaplein


Kaartje van Caroline


Vrijdag nog niet ingevuld


Keuken met balie


Spreuken afdeling


Café 't Engeltje


Zie mezelf ook staan


Ronde vormgeving


Watertoren 


Ophaalbrug


Kunst 


Richting Parade en zo


Terugkijkend


Hierachter rechts de tuin van GGZ Reinier van Arkel
oude opname afdeling


Lossen


Bethaniëstraat 2 hoofdingang


Achter de Louwse poort 


Andere kant


Oude GZG terrein bouw bezig


Hijswerkzaamheden


Niets bijzonders en toch een beetje 
moeilijk uit te leggen


Waarom achter een zwarte velg?


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.