donderdag 21 juni 2018

Donderdag 2x De Stijl

Gisteravond naar de Wederkomstkerk geweest, daar kwam ik veel oude bekenden tegen en ook mijn oom en tante uit Hardinxveld-Giessendam.

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:45 ik kwam goed aan om 10:30 bij de Stijl. Ik ben gebleven totdat ik het warme eten (lunch) op had. Deze keer macaroni met kaas en salade.

Toen via omweg naar huis gereden en even gerust. Om 15:30 begon de ontmoetingsgroep ook bij De Stijl. het was interessant, we waren met 6 mensen.  Eerste keer zonder Caroline en met Indira.

Daarna naar de Lokerenpassage gereden even gekletst bij de Pjotr en daarna naar de Jumbo.

Nu bezig met fotobestanden over te zetten van mobiel naar externe hardddisk.

Bij station Oost detail fietsbrug


Ruggengraat fietsbrug


Bij de Rijnstraat Wederkomstkerk


3 dezelfde panden schuine gevels


Boom wordt gesnoeid en pad rechts opnieuw gemaakt 


Detail Taxandriaplein


Die koffer snap ik niet


Bord De Stijl


Bovenzijde


Diverse smaken cup a soup


Water ornament


Bankje


Bloemen in de tuin


Deze ook


Leuke vormgeving


Dit stukje was mij eerder ontgaan


Hinthamereinde


Achter de Louwsche Poort


Niet groots


Detail muur


Cafetaria open bij Zuid Willemsvaart
tegenover GZG terrein


Boom weg, bezig met trottoirbanden 


Van de ontmoetingsgroep geen beelden

Hier de Jumbo Lokerenpassage soort stoel


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.