maandag 18 juni 2018

Maandag contactpoli

Gistermiddag niet naar de kerk geweest, komt niet vaak voor maar ik was te moe. Ook vanmorgen niet naar Vught geweest. Blijkbaar had ik rust nodig.

Vanmiddag wel naar de contactpoli geweest deze keer erg rustig en daarna richting Rosmalen.

Contactpoli thee, koffie en chocomel


Windows 10


PC


Water bij de Reit


Hoogteverschil


Bolduc


A2


Trap bij Maximakanaal 


Terugkijkend


Maximakanaal


Brug


Ik moest linksaf


Ruimte voor natuur


Rotonde van bovenaf


Drie kanten mogelijk


Basic Fit & Gamma


IJstent bij Intratuin gesloten


Ingang Intratuin 


Fietspad er onderdoor


Hier ging ik links


Schip


Plus winkelwagens


Café De Sport Empel


Kerk Empel


Plus en omgeving


Mijn huisarts hoef ik gelukkig niet vaak te zijn


Twin Towers 1


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.