zaterdag 9 juni 2018

Zaterdag Effect Festival

Ik had mijn vader gebeld vanmorgen, maar vanwege de moeheid van mijn moeder kon hij vandaag niet komen.

Rond 14:00 begon in Vlijmen het Effect Festival bij De Loactie.

www.effectfestival.nl 

Ik was er iets later; en kwam Vera tegen. Je kon er eten en drinken en er waren allerlei dingen rond paarden.

Ben op tijd weer vertrokken en heb boodschappen gedaan. Vera was er ook weer bij bij de Pjotr en Marianne had iets voor me geschreven. 

De quiche hoefde ik alleen maar op te warmen.

Vandaag is het een soort rustdag geworden.

Omron plas uit een ongebruikelijke hoek


Bekend put


Camping De Locatie


Locatie; boog, plastic is vernieuwd
Jaren teug zaten er scheuren in


Water divers opgeborgen


Bij de ingang


Wat hier te doen valt weet ik niet


Dansvloer


Verderop


Muziek bij de vloer


Detail mengpaneel


Paarden vrachtwagen


Tenten


Paarden


Paarden in actie


Weet de namen niet meer


Ongeveer 4 paarden aanwezig


Detail


Ook een grote tent 


De Locatie


Hier niet binnen geweest


Voorlezen soort gedichten


Hier ben ik jaren terug binnen geweest


Pamfletten aan de bomen


Engeltjes van het Engelenmeer


Vutterpad


Rommelig terrein met ezeltjes en een struisvogel


Noorderplas


Speciaal bankje


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.