woensdag 6 juni 2018

Woensdag Adm Scholing en Lokerenpassage

Moest vanmorgen gelijk de vuile was in de wasmachine gooien en het ding starten.
Daarna om 9:30 ging de wekker om naar de bloedafgiftepost te vertrekken, dat is nog maar om de 3 maanden.

Daarna de schone droge was afhalen en inruimen en de nieuwe was ophangen.

Toen op tijd vertrokken om naar de Hedikhuizerweg te fietsen.
Redelijk normale Adm Scholing gehad.

Toen naar de Lokerenpassage gefietst, bij de Pjotr een oud bruin biertje gedronken Vera was er o.a. maar ze had nog niets geschreven voor mij.

Boodschappen gedaan bij de Jumbo en afgerekend bij Mary.

Belangrijk kruispunt na het fietstunneltje
Op dit moment kwam ik teug van het bloed prikken


Maaimachine gelost waarschijnlijk 


Mooie JOP (Jeugd Opvang Plek)
Gras pas gemaaid


Transformatorhuisje


Bekend punt


Ook een belangrijke brug bij het Vutterpad
Ik ging deze keer rechtsaf richting industrieterrein 


Beverspijken


Idem


Dan kom je hier uit, de weg gaat verder 
over de snelweg over de A59


Hedikhuizerweg RDW keuringen


Overkant Hedikhuizerweg


Kom hier vaak


Steiger overzijde Hedikhuizerweg


Waar die nummers op de suikerzakjes op slaan weet ik niet


FFTZZ = ff thee zetten


Selfie


Tegenover het Heineken terrein


Bekend punt soms ga ik over die andere brug in de verte richting station


Diverse richtingen mogelijk 


Deze kerk staat denk ik niet eerder op dit blog 
Richting Orthen


Voetbalvelden


Maaspoortweg tankstation Tango


Pjotr biertje


Ook deze brug gebruik ik heel vaak


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.