maandag 4 juni 2018

Gisteravond en vandaag Vught en contactpoli

Gisteravond was het mooi weer en vandaag ook. Kon vanmorgen normaal opstaan en naar Vught fietsen. Ad van Rosmalen was er niet; Erik en Justin wel. Als lunch 2 boterhammen me geitenkaas en tomaat en zo gegeten. Ik zag Ton voorbij komen en Rien en diverse anderen ontmoet.

Mijn mobiel ging en paar keer in storing sim kaart fout. Uiteindelijk pas toen ik weer thuis was het ding weer even aan de praat gekregen. 

Daarna naar de 5e Reit 48 gereden voor de contactpoli, het was super rustig, alleen Lianne, Hanny en Rien. 

Graaf van Solmsweg


Hier kom ik heel vaak


A59 viaduct


Rotonde Aartshertogenlaan


Pand rechts wordt opgeknapt


Schuine liften


Wie niet wie dit zijn


Photoshop stedenwand links 's-Hertogenbosch
Heel veel anderen, uiterst rechts Amsterdam 


Stalen constructie


Stuw met brug, kom ik zelden over 


Taalstraat beeld paard van Loon Galleries


Parklaan 21


Houtsnijwerk bij kantine


Werkplaats


Net begonnnen


Nietjes


Asperges


Slangen


Schildpad wil er uit klimmen
Had beter de achterste helling kunnen proberen


Ketelhuis noem ik dit


Watertoren


Tussen Boxtelseweg en de A2


Paardensteeg


Stond hier en maaimachine?


Provinciehuis


Bossche Broek skyline


Sint Jan toren


Rest van de kerk


Orangerie bloemen afval


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.