vrijdag 8 juni 2018

Vrijdag Vught vice versa

Om 7:15 ging de wekker; normale procedure opstaan en zo gevolgd.

Onderweg kwam ik weer Leo Sedee tegen nog voor de Rompertsebaan helemaal tot aan de Aartshertogenlaan samen kunnen rijden. Was niet voor het eerst we kennen elkaar van badminton.

Aangekomen bij de Kettingweg Vught in het pand van de WSD eerst samen met Anthona koffie gedronken, we kwamen elkaar woensdag ook al tegen bij het bloedprikken Sint Teunislaan. 

Verder normaal verlopen; ik moest heel veel mofjes voorzien van ringetjes die je er op kan schuiven.
Veel onnodig telwerk gedaan.

Op de terugweg kwam Mary Valentijn me bijna voorbij fietsen. Samen stukje kunnen fietsen, hem ken ik van de Jumbo lokerenpassage.

Aartshertogenlaan Mavo


Buitendijk


Nog geen fiets te bekennen


Zandstaete kwam ik vaak langs, tegenwoordig niet meer zoveel


Koningsweg


Rotonde waar veel stadsbussen moeten keren 


Deze keer eindelijk weer eens een trein in beeld


Die fietser reed op het gedeelte waar ik via terug reed


Richting Bossche Broek


Net niet recht


Mofjes "Inpak" Vught links rode ringetjes geplaatst
ik heb er veel gedaan 


Kitkat toch op, dan maar een Balisto


Dit zijn er meer dan honderd


Snoep voor de suikerspiegel


Pallets


Pompwagen voor pallets detail 


Hier ben ik niet mee bezig geweest 


Rode kunststof nieten


Bij Christus beeld


Voetenwerk


Bezig met de weg rechts A2 geluidswal


Boom verliest bloemen


De Witte van der Valk Vught


Bossche Broek


Paddenstoel herbouwd heeft wel even geduurd


Allemaal nieuw


Pontje


Uit een andere hoek


Rondvaart Binnendieze amper zichtbaar


Tenten op de Parade voor de Sint Jan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.