vrijdag 22 juni 2018

Vrijdag Vught vice versa

Redelijk normaal op kunnen staan, normaal aantal berichten.

Rond 7:45 zat ik op de fiets, onderweg geen bekenden gezien.

"Inpak" met Mardi en David ging goed. Verder aanwezig Ronald en Ron de twee dove mannen en Sharine, Tom, Maikel en ik.

Alleen bezig geweest met schroeven deze ronde.

Daarna via een omweg naar huis gereden bij de Aldi Rompert geen scheermesjes meer te krijgen. Geeft niet ik heb er nog 2 in voorraad.

Aartshertogenlaan kom hier vaak langs


Zandstaete


Rotonde waar veel bussen moeten draaien


Photoshop-steden-wand


Iets naar links


Daar kwam ik vandaan


Essent


Stuw bij Heetmanplein


Brabant Service Station deze keer mag je er niet parkeren


Taalstraat belangrijk punt; kom ik vaak


Allerlei kanten op


Driesprong of T Splitsing


Hoef ik gelukkig niet aan mee te werken


Hier wel


Links kapstok en toegangsdeur


Gedeelte die ik vandaag gedaan heb 100 x 15 in beeld


Bitje er bij en deksel er op


Overzicht


Brabant Service Station; je mag er niet meer in 


Gemaaltje en Pontje


Bossche Broek


Kruispunt bij Sint Bernardstraat


Rijkswaterstaat


Weg open heel veel kabels in de grond


Kunst in beeld


Ziet er nieuw uit


Binnendieze


Korte Putstraat


Parade


Rotonde Sint Teunislaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.