zondag 1 april 2018

Zondag pasen

Gisteravond nog naar de Parade geweest, paasviering met vuur. Weinig mensen van onze kerk; alleen familie Raes en familie Geersing. En de regen was ook niet zo leuk. Het zingen vond ik wel mooi.
Rond de 80 mensen aanwezig schat ik.

Vanmorgen was ik nog op tijd, geen Hour of Power.

Bij het van Zwietenpark kwam ik Pieter van Soerland samen met zijn 2 kinderen tegen, ze waren aan het hardlopen. En daarna in de kerk heb ik ze weer ontmoet.

Veel mensen de hand geschud, ik zei dan: "De Heer is waarlijk opgestaan".

Arjen van Ginkel en Esther Voogt hebben in mijn boekje geschreven.

Na de kerk via de gebruikelijke omweg weer naar huis gefietst.  Het regende gedeeltelijk, regenkleding nodig gehad.

Nieuw asfalt deze weg was er eerst nog niet


Transformatorhuisje


Maaspoortweg van deze kant nog niet eerder 
een foto gemaakt volgens mij.


Weinig wind


Graaf van Solmsweg


Hoogspanning en GSM masten 


A59 richting Waalwijk


Kruiskampsingel laatste huis 567


Buren


Hier ook Kruiskampsingel


Kerk binnenkant


Detail stoel Janny van Norden inclusief voetenbankje


Prullenbak omdat dit buiten de kerkdiensten om 
een soort Jeugd Opvang Plek geworden is.


Nieuw huis bij Engelenmeer heel snel gebouwd


Ingang Engelenmeer


Boom omgewaaid


Bij monument Engeltje van het Engelenmeer


Maasboulevard


Spoorbrug richting Hedel


Meanderende dijk


Zicht op Oud Empel en A2


Heb voor deze weg (links) gekozen omdat ik daar 
nog maar zelden langs geweest ben


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.