maandag 23 april 2018

Maandag Vught en 5e Reit

Had me lichtelijk verslapen; werd pas werd pas weer wakker net voor 8:00 terwijl ik normaal dan al lang op de fiets had moeten zitten. Ik was uiteindelijk ongeveer een half uur te laat.

De twee mannen gezien op de heenweg en gevraagd hoe ze heten; Han en Joop 
En verder toch een aantal foto's kunnen maken.

Heb op de terugweg rustig aan gedaan. kon thuis maar een half uurtje rusten. Met andere nette kleren aan naar de contactpoli geweest. Erg rustig, Hannie was ziek naar huis gegaan, dus we hadden alleen met Lianne te maken. Rien en Jaap waren de enigste mede cliënten.

Eerste foto markante scheiding


Omgeving Brugplein


CS 


Schuine lift


Heetmanplein


Photoshop steden wand


Stuw


IJzeren smeedwerk


Bloesem


Vught; blijft een mooi pand 


Deze weg voor het eerst vanaf deze kant in geweest


Pauw mannetje


Werkplaats rolstoel


Ruimte gebrek


Ganzen kuikens


Zeep en papier genoeg


Carillon staat er al even


Receptie links


Petrus kerk Vught 2e bezoek


Mooie verlichting


Was al weer lang geleden voor mij
de Kijk bestaat dus nog steeds


Kunstwerk "De Witte" zonder water


Deze brug nog niet vaak over geweest
Gesprek met een man gehad die ik ken van Anoiksis  


Ook vaker op de foto gehad


De buren


Stukje haven


Omgeving brugplein


Van deze kant nooit vastgelegd 


Barnies kipcorner en buren


Contactpoli 5e Reit 48


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.