zaterdag 28 april 2018

Zaterdag repaircafé Vught

Moest op tijd opstaan, want Willem stond om 9:30 op de stoep. Samen naar Vught-zuid gefietst even moeten stoppen voor de ochtendgymnastiek van mij.

Op tijd aangekomen en fietsen geparkeerd.

Deze keer was de grote grijze deur van "De Weverij" niet op slot.

Begonnen met koffie en een kinderfiets van moeder Pauline en vader Arjan. Een nieuwe buitenband  hadden ze mee genomen.

De lunch was weer voortreffelijk; saté, kaas, broodjes en zo.

De fietsen van José en Jos ook onderhanden genomen.

Ben ook bezig geweest met een probleem met mijn mobiel, is niet helemaal opgelost

Jacques en Rieja ook nog gezien en kort gesproken.

Terug alleen gereden omdat Willem ergens anders moest zijn.

Ik ben tevreden over deze dag al was ik niet vrolijk.

Eerste foto van vandaag  


Deze vind ik beter gelukt


Magazijn Weverij Vught


Gereedschap


Tape er af gelopen


Band gescheurd, geen vervanging


Detail kinderfiets


Fiets op de kast, gelukkig aardig goede hoogte


Willem legt afstellen trapas uit


Compressor en trap niet nodig gehad




Bak van Jos


Papierversnipperaar 


Naaimachine is Frits mee bezig


Garagedeur op afstand te bedienen
Had iets met zijn tablet te maken


Elektrische palletwagen nog steeds kapot


Deze keer karton onder de fiets gehad 


Boek


Iets met engelen


Bak voor gereedschap en papier


Wit masker met schelpen


Kleding "Hebbes"


Knuffels


Spreuk


Jos in actie


Creative ruimte deur net ff open


Ketelhuis noem ik dit


Kunst van Maurickplein


Bossche Broek Sint Jan o.a.


Giraffe in de buurt van de Parade en Hekellaan
en Sint Jans parkeergarage


Sint Jan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.