maandag 9 april 2018

Maandag fietsen en contactpoli

Relatief normaal de dag begonnen deze keer bij het opstarten wel een paar berichten.

De rit naar de fietsenwerkplaats ging normaal.

In de pauzeruimte 1 klok batterij vervangen, had de huishoudtrap nodig. Maar de rest van de klokken was al gebeurd. Behalve de klok die je op moet winden want dat moet dan om de dag of zo.

Ze noemen me meneer tic tac.

Vanmiddag verder Manon en Sies gesproken.

Na korte rust naar de contactpoli, Marjolein deed de magische handeling; hoekje van de week in mijn agenda er af scheuren.

Nu boten aan de rechterkant


Photoshop wand


In het bakje bovenaan zat iemand, waarschijnlijk 
bezig met de ramen wassen want er zat beweging in 


Boxtelseweg graafwerkzaamheden 


Christus beeld detail takjes had ik er vrijdag in gelegd
nu weer verwijderd


Parklaan 21


Varkens


Met kippen


Kassen


Insectenhotel bij watertoren


3 woestijnratjes hokken op een rij


Afval bij watertoren hier kom ik zelden


Gangen bij Zilverlinde zorgpark Voorburg


Carillon 


Richting Zilverlinde 3 en zo


Voorburg, ik weet niet de naam van de straat


Ff wachten lastig sturen achteruit


Magnolia boom  Maurickplein


Trap over de A2 kasteel Maurick


Maurickplein


Grote kerk - Pauluskerk? Vught


Paddenstoel eindelijk bewoont
Heb ik gebouwd zien worden


Pontje in gebruik


Wenteltrap lastig met de fiets


Bij Zuidwal overkant Bossche Broek


Veel treden, en dan staat alles er nog niet op


Sint Jan in zicht


Valt uit de bomen


Aarde 1-10 Hemel 


Contactpoli lekkere koekjes


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.