zaterdag 7 april 2018

Zaterdag

Het plan was om samen met Esther en haar ouders naar Rosmalen te gaan, maar ze had slecht geslapen en het ging daarom niet door.

Op de terugweg via Jasper Vos scooters oud collega op bezoek geweest.

Toen naar de Lokerenpassage geweest ik zat aan een tafeltje bij Pjotr samen met een wiskundeleraar - ik dacht als achternaam van Rooi - die ik al lang ken.

Toen wat kleine boodschappen gedaan, bij de Zeeman geen leuk t shirt gevonden.

Gisteravond Lokerenpassage


Maxima kanaal nieuwe brug


Trap


Meanderend


Over het kanaal


Bij het begin van de Maaspoortweg 
nummer 1 bestaat ook; aan de andere kant 


Wenteltrappen


Maaspoortweg 7


Pjotr thee bosvruchten


Vaak hier geweest


Soort klein kanaal


Andere kant


Bij mijn tandarts Hover


Op het hoekje


Water


Forsythia in bloei


Stuwtje op afstand te bedienen


1e keer voor mij de brug gebruikt


Wilde ganzen


Van Zwietenpark


Tent opzetten uitgeprobeerd 


Vlakbij in de buurt


Andere kant


Boodschappen


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.