vrijdag 27 april 2018

Vrijdag koningsdag

Had in mijn agenda 10:00 Schans staan. Was er iets later, maar dat was niet erg.

Er was een podium, ballonnen, springkussens en de badmintonzaal was open.

Veel ontmoetingen maar dat is niet goed vast te leggen.

Fiets en wandelbrug over de maaspoortweg


Ik heb geen goed idee


Heb even gekeken online


Frisdrankautomaat


Chocolade zaken


Koffie, thee, roerstaafjes, melk en suiker


Ook gebouw Schans


Springkussen


Overkant


Heb ik vaker gezien


Vrachtwagen podium


Ingang kom ik elke week met badmintonnen


Kwam muziek uit grote box


Belangrijke rotonde


Aparte hoek


Lange waterafvoer 


Sporthal elke dinsdagavond badmintonnen


Oranje


Lastig


Kom ik niet vaak


Ziet er niet gevaarlijk uit


Achterbuurman 50


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.