zondag 15 april 2018

Zondag ontmoetingsdag

Vandaag weer geen enkel bericht, pas toen ik weer thuis was kreeg ik de eerste berichten.

Pieter van Soerland in het van Zwietenpark mogen ontmoeten. Daarna bij het Vutterpad de man uit Bokhoven gezien dat was ongeveer een half jaar geleden. En Arise bij de terugrit gesproken ook lang geleden.

In de kerk weer veel mensen gesproken, redelijk volgens verwachting.

Grote akker, komt hier weer mais?


Loopt omhoog


Net roeikano met andere boot voorbij gekomen


Detail brugleuning


A59


Belangrijk kruispunt Rietveldenweg / Ruwekampweg / Graaf van Solmsweg


Verbouwing nog niet klaar


Waarom hier geen zwart asfalt?


Mooie wolken vandaag


A59


De Locatie Vlijmen camping ingang
Bok, haan, varken, eend en paard. 


Genoeg voorraad


Nieuw huis achter GSM mast 


Gewoon weg vervolgen


Hier kun je met de fiets echt niet langs


Rechts monument Engeltje van het Engelermeer


Was me afgelopen zondag nog niet opgevallen
Witte bloesemboom, naam weet ik niet  


Kerkhof Engelen


Bij sluis Henriëttewaard hier slechts 1 schip


Hefbrug en sluis


Richting Hedel brug


Japanse Koi karpers 
Treurenburg
Spuisluis Crevecour


Detail naast de weg


Mocht een foto nemen 12.000 op de teller


Maasboulevard


Obstakel open, vol verwondering constateer ik dat
Volgens mij nog nooit eerder op de foto.


Spoorbrug bij Maasboulevard


Stukje Noordeplas


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.