zondag 8 april 2018

Zondag deel 2

Redelijk normale tweede dienst gehad vandaag. Ik was er weer vroeg bij. Ik wou via de Helftheuvelpassage terug rijden, maar de Kooikersweg was afgesloten en daarom moest ik een lastige route rijden, maar het is redelijk eenvoudig opgelost.

Daardoor kon ik wat extra foto's nemen vandaag, en daardoor deze pagina realiseren.

Maaspoortweg in lentekleuren


Diverse hoogspanningsmasten


Politie staat er, maar waarvan? 
In de Vogelstraat zit de reguliere politie


Kleine bocht


Moeskampweg industrieterrein


Iets verder


Relatief nieuwe bestrating


Ook daar in de buurt


Vlonders Hedikhuizerweg


Groningenlaan


Bij de kerk, bijbel, boekje en afvalbak
Geen relatie met elkaar


Interieur kerk


Hier kun je er niet door links dan


Lente bloemen


Rijtje flats


Onderwijsboulevard


Stationstunnel verderop


De gouden draak


Draaibrug komt niet zo vaak voor


Kruispunt van eminent belang


Vrijstaand huisje functie onbekend


Citadel


Van deze kant nog maar zeer zelden foto's gemaakt


Puntdaken


Die andere bakkerij de Groot niet Jan de Groot 


Taxandriaplein genomen uit een ongebruikelijke hoek


De Amazones


Kunstwerk doet mij denken aan een asymptoot
Denkbeeldige rechte lijnen die elkaar net niet raken


Bekend punt maar dus niet voor de zondag


Vijver van Joost


Maaltijd


(*) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.