dinsdag 10 april 2018

Dinsdag Adm Scholing en zo

Om 7:45 ging de wekker, normaal op kunnen staan, had een paar berichten.

Rond 8:15 zat ik op de fiets.

Rond 8:45 kwam ik aan bij de Adm Scholing. 

Relatief normale bezigheden, Marjolein ontmoet, het ging over de kerk in Vught.

Omweg genomen via de Helftheuvelpassag, de Tussenheuvel met Gert Jan en Jacquline en Ondewijsboulevard.

Aparte email verstuurd naar John.

Voel me verder toch wel goed.

Mevrouw de Jong ook nog gesproken bij de klokkenlaan.

Ik kan redelijk goed verbanden leggen, maar een verpleegster zal ik nooit worden.

Brug A59 defect niet te zien


Kwam ik vandaan


Ruimte voor water


Schrift van vandaag week 15 AS


Photoshop


50 jaar Helftheuvelpassage 


Hema A


Hema B


Ben ik hier ooit binnen geweest?


Mobiele telefoons en damesondegoed aparte buren


Tussenheuvel nooit eerder geweest bestaat 2 jaar


Jumbo


Grote kaarten


Big Bazar 


Schoppen etc


Bezig met glasvezel


Tankstation


Klimtoren net te zien


Koning Willem twee ingang, ben hier vaak door gegaan
Auto en Motor en fiets


Station


Mooi voetpad 


Vlaamse Gaai bleef mooi zitten 


Citadel en vertrekkende roeiers


Loodsen roeikano's 


Hoogteverschil


Bij rotonde


Klokkenlaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.