dinsdag 17 april 2018

Dinsdag Adm Scholing en zo

De wekker ging vanmorgen om 7:45 en half uur later zat ik op de fiets.

Adm Scholing redelijk normaal verlopen.

Had Anneke Boerma gesproken, was leuk.

Na de Adm Scholing naar de Helftheuvelpassage bij een brillenwinkel zag ik bekenden staan; Wiebe en Joke Olijve, het was wel even leuk.

Onderweg verderop kwam Gerda mij voorbij, en even gekletst.

Om 14:30 kwam Hans Groos voor de 1 na laatste keer op bezoek, ik krijg weer iemand anders.

Dadelijk eten in Empel en daarna badminton 

Eerste foto; wieken van de windmolen slecht zichtbaar 


Banaanwagen


Niet windstil


Onder hoogspanning


Tijden


De MOB kar en patchkast 


Even aan het kijken en luisteren naar Herman Boon


Merk afgeplakt, ik denk Ajax


Schriftje


Zelfde idee


Deze dag


Kooikersweg nog lang niet klaar


Hoesjes mobiel helaas zat de mijne er niet tussen


Slippers


Helftheuvelpassage


Diverse broden


God by ons


Emmaplein 


Hetzelfde punt


Iets naar links, Grass company


Schuine gevel, Kwikfit, weggeefwinkel en toren


Links draaibrug


Wat tank jezelf?


LAS kadowinkel A


LAS kadowinkel B


LAS kadowinkel C


LAS kadowinkel D


LAS kadowinkel E


Nou eindelijk eens weer eens keer gemaakt


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.