donderdag 5 april 2018

Donderdag belasting en Stijl

Vanmorgen had ik een afspraak om 10:00 bij de Wilhelminastraat Hintham 's-Hertogenbosch. Ik moest daar zijn voor de belastingen van 2017.
Was daar ruim op tijd aanwezig,

De rit naar "De Stijl" ging prima ondanks het feit dar ik deze rit nog nooit gemaakt heb.

Weer veel waardevolle ontmoetingen bij "De Stijl"; Frenk, Jay, Patrick, Mark en Clementine.
Maar Trudy, Gerhardus, Ronald en Kasper waren er niet.

Ik hoop en bid dat deze dag verder goed gaat.

Mijn verwondering en verbazing hoop ik te kunnen behouden.

Deze brug bij station oost ben ik niet vaak over geweest
had toen te maken met vakantie met Solmar naar Spanje


Bruistensingel


Vroeger toen hier nog te KPN zat voor mijn werk
vaak binnen geweest Hoge Herven. 


Detail brug


Ruggengraatbrug


In een bocht


Detail stoeptegels


Coppens Wilhelminastraat


Hintham


Vroeger Pierre Kemps mijn werkgever geweest


Overkant


Hintham richting Wilhelminastraat


Graafseweg


Brabant water lijkt een beetje op BD Emmaplein


Sportiom zwembad te lang niet geweest


School bij de Ophoviuslaan


Krokodil op veren


Deze hoek niet eerder gehad


Taxandriaplein


Grote koffie


Email verstuurd; Windows 95 Mozilla Firefox


Detail gang "De Stijl"


Hoezo?


Pins Hendrik park / IJzeren vrouw


Vandaag geen roeikano's


Container


Overkant


Liggende Boedha


Regenbroek aan


Eendenkoppel


Padvindershuis / Scouting


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.