maandag 16 april 2018

Maandag geen Vught wel contactpoli

Gisteravond had ik John op bezoek, dat was leuk. Hij woont in Groningen.

Toen ik vanmorgen wakker werd was ik niet fit genoeg.

Met Willem gebeld, en toen kwam hij een nieuwe buitenband voor mijn fiets brengen. Heb die er zelf op gezet was makkelijk omdat ik en steekas heb. In de oude had ik gisteren een grote scheur ontdekt.

Moet vanavond nog even €12,- afrekenen met Willem.

Voordat ik naar de contactpoli vertrok ben ik rond de Noorderplas gefietst. Heb over het nieuwe asfalt gereden.

Bij de contactpoli weinig spannende dingen, Francis was er en Hannie en Rien en een paar anderen.

Deze brug niet nodig gehad


Deze wel


Stuwtje op afstand te bedienen


Noorderplas


Hier nog oud asfalt


Bankje zonder houten zitting


Takkenzooi


Flats bij de plas


Regenboogbankje


Brug


Bootjes bij de wal


Wilde ganzen en eenden


Vlakbij de Noorderplas


Forsythia in bloei


Volgende brug


Lentetooi


Waarschijnlijk mooi uitzicht


Het loopt hier rond


Steigers Noorderplas botenhelling vlakbij


Overzicht


Andere JOP


Nieuw asfalt


Wiet / joint


Beetje schuin


Waarom nog steeds die hopen zand?


Bord met info over de koeien


Hond


Overgang wal en water, doet mij aan een moeras denken


Vlakbij huis


Contactpoli


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.