donderdag 26 april 2018

Donderdag De Stijl

Kon redelijk normaal opstaan en zo. Toen ik wou vertrekken regende het, daarom regenkleding aangedaan. Toen ik in de buurt van "De Stijl" Taxandriaplein was heb ik mijn regenkleding weer opgeborgen.

Diverse ontmoetingen bij "De Stijl" , ik ga hier nu geen namen noemen.

Via een omweg terug gereden, maar moest mijn regenkleding weer aan doen. Daardoor kon ik nier veel foto's meer maken.

Echte bloemen bij "De Stijl"


Puzzel klaar 1000 stukjes


Krijtbord achter de bar


Magazijn stond open was ik nog nooit geweest


Magazijn B


Magazijn C


Overzicht ruimte 


Druk met grondwerk bezig bij de ingang van "De Stijl"


Grond net gelost


Soort ronde bezem bij Prins Hendrikpark / IJzeren Vrouw


Groot hok of schuur oid


Word goed bij gehouden


Achteringang voor auto's van personeel Reinier van Arkel
Bijzonder punt voor mij.


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.