zondag 8 april 2018

Zondag kerk en zo

Vanmorgen ging het anders als normaal. Ik zette rond 8:00 mijn mobiel weer online maar kreeg geen enkel bericht; dat is verdacht. Begon met mediteren, wachtend tot het volgende alarm van 8:15 net als elke zondag. Nog steeds geen bericht. Toen de wekker om 8:20 ingesteld en eindelijk kreeg ik een bericht ik geloof van Hans van Boven.

De rest ging verder wel normaal.

In de kerk veel mensen gesproken ga hier nu geen namen noemen.

Goed gewacht aan het einde van de dienst en het begin was ook goed ik was na de koster de eerste die er was.  
  
Van Zwietenpark; ik tel er 5


Links A59 


Zig zag weg en trap Graaf van Solmsweg


Vanaf het vutterpad gezien




Vutterpad


Verbouwing gaande


Waarom die kooi hier?


Dierenpark


Dierenpark in verbouwing


Vlakbij kerk


Evertsenstraat 1


Hier muziek aan, trui uit ontmoetingen en weer verder


Hier word erg snel gebouwd bij het Engelenmeer


Die beer heb ik er weer bij gezet


Was ooit een fiets bij het Vutterpad


2011 ophaalbrug tegenover Engelen


Kasteelbuurt


Flatgebouw 't Hoogh


Geen schip in zicht Henriëttewaard


Spuisluis daarachter Treurenburg


Ooit nieuw geweest


Brug richting Hedel


Spoorbrug richting Zaltbommel en verder


Aqua daar is ons Aquarium van af geleid vermoed ik


Bankjes en spoorbrug Maasaboulevard


Ook Maasboulevard


Uiterwaarden Maas


Omgevallen verkeersbord bij Sluisweg


Bankje van Zwietenpark / Noorderplas


Buren


(#)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.