zondag 26 mei 2024

Zondag kerk en fietsrit

Gisteravond naar Happy Italy Bordeslaan geweest, pizza gegeten met Thea, was leuk en mooi op tijd weer terug. Ik was via de Paleisbrug heen en weer gelopen en verder een rustige avond.

Vanmorgen ging de wekker om 8:15 douche, ontbijt en berichten.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Bevestiging 3 ouderlingen;  Jan Jaap, Mathijs en Arina.
Onze eigen NGK dominee Pim Poortinga schreef in mijn boekje Efeze 4 : 23 tot 5 : 2 "Gemeenschap vind je op de weg van de liefde".

Veel ontmoetingen, en lang gebleven.

Verder Kardinaal de Jongsingel, Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De  Bellaard, Holterveste, De Omloop, Kasteel Leliënhuyze, Heesterburgh, Henne Weide, Bokhovense Maasdijk, Graaf van Solmsweg, sluis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, Lokeren, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede en gestopt.

Misschien dadelijk nog naar de CGK kerk weet ik nog niet.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
19,98 Km afgelegd.
1:44:05 Opnametijd.
14,15 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,38 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eXh8m8YltwFHgpGvNxpCMS2OSAoQ30c&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Paleisbrug gistermiddag


Idem


Pizza Margarita andere met Ricola tomaat en zo 


2 bolletjes ijs aardbei en pistache bakje eetbaar 


Omgeving Paleisbrug


Bordeslaan Jumbo en zo


Paleisbrug sporen 


Schuine gevel heb ik ooit gebouwd zien worden onderin uitzendbureau


Omgeving Citadel, iets met (voorheen?) maritiem festival 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Zondag reclame transformatorhuisje 


Zwarte vogel op straatlantaarn


Viaduct overgeschilderd, nu weer nieuwe lijn gemaakt 


Dieze brug hier hangt een soort verkeerslicht aan  


Braam Vutterpad 


Wilbert piano voorkant onze kerk kinderkrukjes en stoeltjes klaar gezet


Stukje van mijn boekje met tekeningen van mij


Rollator, sokkel, vaas, schuifwand kerk 


Lege kopjes, koeken, zoetjes en suiker


Theedoos met diverse smaken


Invaliden toilet wastafel 


Hoekje kerk, katheder, bank, kunst regenbogen,
knielbankje, klok en krukjes, 


Luxaflex zicht op parkeerplek en buren Toevluchtkerk


Omgeving Engelenmeer schuine slagboom snap ik niet 


Bankje pleisterplaats, stroopwafels en water


Daliënwaerd 2 trapliften buiten met hoezen


Holterveste bezig met een soort frisbees 


Kasteel Leliënhuyze 




Kasteel Heesterburgh


Bokhovense Maasdijk, toen was de regen al begonnen


Heesterburgh vanaf de dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.