dinsdag 14 mei 2024

Dinsdag bezoek, Lokerenpassage, Adm. Scholing Voorburg en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijds om me klaar te maken, Rianne kwam netjes om 9:00 voor een bezoek, het duurde niet erg lang het was wel leuk..  

Even naar Harm geweest, en weer terug naar huis. Deze keer niet naar de Stijl geweest, was een beetje te verwachten.

Na wat rust vertrokken naar Vught Voorburg.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Voorburg ingang Parklaan, Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden.

Jan zag ik daar buiten als eerste, ik had het over mijn surrealistische ervaringen, niet altijd leuk.

In de kantine de Stenen Hut bij Maartje een tosti ham kaas besteld.

Ik zag verder  Ilona, Bert, Karin, John, Jan, Tessa en anderen. Harold vrij en Wim ziek.

Gedurende de tijd werd ik weer wat rustiger. Prikkels weer iets normaler gelukkig.

Verder via de Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug.

Ik voel me nu verder goed, dadelijk koken, eten, rust, bellen en Badminton.

Statistieken;
20,16 Km afgelegd.
1:34:30 Opnametijd.
14,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ZcANI3qxLnntLQlY9sR4T68qTQULtrI&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Gisteren boodschappen
melk, haricots verts, tandpasta, stropwafels,
vla, soort bak en braad


Apart bietje van Mitra


Bierwagen


Omgeving Buitendijk en treinsporen


Station, links geen stromend water


Brabantse vlag 


Blauw wit in Vught 


Lans ik denk dan aan Gerard; dappere speerstrijder


Vughterweg, grind voorheen heel lang geleden beeld van een kalf 


Deur ziet er oud uit


Vught zorgpark Voorburg ingang Boxtelseweg


Ingang zorgpark Voorburg in / uitgang Parklaan 


Parklaan diverse richtingen


Hier kom ik zeer zelden


Dit plekje ook niet


Rechts in de hoek fietsenwerkplaats, 
dak van kadoshop oude brandweerkazerne 
en watertoren 


Grab en Go bordje op deze gevel 


Tosti gegeten Stenen Hut 


Stukje gebouw de Weverij vanaf de kantine Stenen Hut


Gekleurd wiel 


Kunst op kast 


Brandslang met groene zegels 


Boek? Tijdschrift?


Boek


Stukje boek 


Sticky notes 


Lege oude kast 


<>


Schrift van vandaag


Weekrapport mobiel
eerste keer hier vertoond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.