woensdag 8 mei 2024

Woensdag belastingkantoor, vader op bezoek, boodschappen gedaan, gekookt, gegeten en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:45 klaar gemaakt en tijdig vertrokken.

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Zevenhontseweg, Bruistensingel, langs Stadionlaan, Victorialaan, Hintham, Wilhelminastraat belasting bij Coppens.

Nieuwe ruimte voor mij, mevrouw Smulders nog wel hetzelfde. Belasting over zorgtoeslag komt nog, is een hoop geld. 

Daarna Beatrixstraat, Hintham, Victorialaan, Sportiom, langs Stadionlaan, Bruistensingel, Zevenhontseweg, Eekbrouwersweg, Sint Teunislaan,  Klokkenlaan en terug.

Thuis kon ik wachten op mijn vader, ik was op de bank een beetje in slaap gesukkeld.

Samen naar de Lokerenpassage gefietst, Harm ontmoet, Jumbo zonder bekende kassa medewerkers. 

Terug thuis, gekookt, macaroni, wok groente, saus, gehakt en toetje na. 

Mijn vader naar de bushalte gebracht, maar de bus viel uit, mijn vader alleen verder gewandeld hopend op een verbinding met een andere lijn verderop. 

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
9,53 Km afgelegd.
57:27 Opnametijd.
11,27 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,75 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GznvR-RZgJift6rQFJ_GHqKKam_eLW4&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Boek over 's-Hertogenbosch met plaatjes die je in kan plakken


Rompertsebaan, fiets en wandelpad liggen open voorlopig


Deze nog wel in orde


Hoogspanningsmasten besturingskast voor GSM waarschijnlijk 


Ook Rompertsebaan


Station Oost links trap wel in gebruik


Ruggengraat bruggen 


Victorialaan stadion de Vliert 


Hintham


Kantoor Coppens o.a.


Nieuwe ruimte voor mij


Koffie 


Finnhouse zelfde pand als Coppens


Bij parkeerplaats schilder was bezig


Zijaanzicht


Stukje Hintham 


Aquarium spullen 


Voorheen werkplaats Pierre Kemps  Hintham 
vroeger hier gewerkt 


Hintham fietsen Kemps 


Trap deze keer niet gebruikt 


Sportiom ingang lang hier niet binnen geweest


Rechts brug omhoog,
links  naar beneden Bruistensingel 


Trap bij station Oost 


Brug


Bushalte 


Bruistensingel Total al lang niet meer bemand


Bruistensingel flats overkant 


Sint Teumislaan, onderin sportzaak
vanaf tankstation  


Deze 


Bloedafnamepost onderdeel JBZ 
kom hier om de paar maanden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.