donderdag 23 mei 2024

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing Voorburg en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om  9:15 ontbijt, berichten, en vertrek naar de Sint Teunislaan per fiets.

Bij het Cementrum had ik te maken met; Willem, Cees, Jeroen, Frans, André, Hoenr, Jan, Simon, Eduart en Brigitte.

Vertrokken van het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael gepauzeerd. Even bij Lokerenpassage Harm geweest, en weer terug. Bij Harm zag ik Remko ken ik van badminton lang geleden. Bij de Maaspoortweg zag ik mevrouw de Jong. 

Even kunnen uitrusten, 11:36 de tweede wekker.

Vertrokken van huis, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan Voorburg Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden. 

Bij de Taalstraat ontmoeting met Ferry, was erg lang geleden, gewoon binnen bij zijn huis. Hij liet me foto's van mooie huizen in Spanje zien. Het was weer even leuk.

Bij de Weverij Stenen Hut zag ik José, Jan, Dinie, Ton, Mario, Mariska en Mamiko. Dinie droeg een tuniek, als bovenkleding.

Bij de Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden zag ik; Diana, Els, John, Gerco, Soeren en Bert.

Verder via Parklaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöffferlaan, Mgr.  Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en gestopt.

Ik voel me verder goed, dadelijk koken, eten en rustige avond hoop ik.

Statistieken;
21,54 Km afgelegd.
1:36:56 Opnametijd.
15,98 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,58 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ekpOSbXr1tfgV7bKwKmfJJ83jsv0DZw&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Sint Teunislaan, omgeving winkelcentrum Rompert
flats 3 x 7 balkons andere kant lift gedeelte 


Deel scooters bij elkaar 12 niet allemaal op de  foto


Cementrum 


Hoe noem je dit?
kan in soep of zo


Chocolade voor de pauze Frans en Brigitte
vader en dochter 


Pleisterplaats


Schilderij vlinder en bloemen


Sparkling Plastic buren van de fietsenwerkplaats


Koelkast, oven en zo 


Kleine fietsen en loopwagentje afdeling


Lucifers, punaises handvat en zo  


Doppendoos


Kleine spatborden 


Karretje 


Voorraad fietsen 


Harm Shoe Care borstels 


Verzameling portemonnees 


Sleutelhangers


Ferry Taalstraat winkel 


Ferry Nep bloemen en beeld


Ferry kachel


Schrift AS/DV van deze week


Els bezig


Scherm hier te donker 


Mijn plekje


Wiel met draad


Houten plaatje


Thermoskannen, kopjes, wordt niet gebruikt 


Soort mozaïek panda beer


Parade soort brug met trappen gemaakt en zwarte tenten waarom weet ik niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.