donderdag 16 mei 2024

Donderdag Cemetrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing / DV en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:58 toen was ik al wakker, mezelf klaar gemaakt.

Net van huis zag ik mijn achterbuurman André met hond even gekletst. 

Daarna naar het Cementrum gefietst, daar een andere standaard gemonteerd op mijn damesfiets. Verder aanwezig; Cees, Jeroen, Frans, Andreas, André, Hoenr, Willem, Jan, Simon nu 74, Mark en Eduart.

Daarna vertrokken van het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael gepauzeerd. Even bij Lokerenpassage Harm geweest, en weer terug.
Thuis even kunnen rusten, 11:35 ging de wekker.
Vertrokken van huis, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, daar zag ik Paul van de eendenkooi hij groette mij ook, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan Voorburg Adm. Scholing.

Bij de Stenen Hut zag ik Mamiko, Mario, José en Ton (rolstoel) en bij de Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden Gerco, John, Els, Diana en Mariska.

Verder via de Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, ik zag daar Caroline voorheen pastor we groetten elkaar was lang geleden, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöffferlaan, Mgr.  Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en gestopt.

Ik voel me verder goed, iets meer vertrouwen gekregen.

Statistieken;
21,56 Km afgelegd.
1:38:01Opnametijd.
15,22 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,47 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GmqwaZm3G8N2_yh_du7xTbT6WDOX4co&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Kwam uit mijn bijbeltje ooit gekregen van Tiny


Klokkenlaan 4 flats pas nieuw


Ingang Cementrum


Flat 3 x 7 balkons 


Zadelpennen en zo


Wielen 


Verzameling


Schoonmaak artikelen en blusdeken


Loopwagentje 


Katheder daarachter ingang deur


Wastafel natte groep met garagezeep


Pleisters en zo


Koffie compleet


Simon trakteerde nu 74 geworden 
ik kreeg kersenvlaai met slagroom


Thee en zo


Ronde etalages deze keer leeg


Genoeg?


Water vanaf brug Polsbroek Treurwilg


Openluchttheater nooit in gebruik gezien


Poort achter bij mij waarom stond die fiets hier?


Rompertsebaan, hier komt nieuw fietspad duurt nog wel even


Water links Orthenseweg bij de deur staat Dieze,nl 


Photoshop steden wand, Rijksmuseum, Big Ben, en andere plekken 


Vistrap met metalen leuning brug


Transformatorhuisje bij rotonde Postweg Vught 


Horeca Taalstraaat Cou Cou nieuwe stoelen aan straatkant 
ik kon wel langs de bestelbus


Leeuwenstein met fontein 


Stenen Hut koffie en zo


Reclame in krant 


Administratie van deze week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.