maandag 27 mei 2024

Maandag verhuizing moeder, van Utrecht naar Bosch en Duin en autorit

Gisteren nog naar De CGK kerk geweest, De brief aan Smyrna 1 lijden, 2 troost, 3 roeping. Preek prof Huige voorlezer H. Gebben.

Vanmorgen ging de wekker om, 8:39 opstaan, ontbijt, berichten en zo, mijn zus kwam me halen met de Volvo. 

Vertrokken van huis per auto in noordelijke richting, A2, A27 huis ouders van Esveldstraat. 

In Utrecht aangekomen waren we voor de laatste keer hier met ons hele gezin, vader, moeder 2 zoons en 1 dochter. Jan, Geke, Gerard, Mieneke en Herman.

Er moesten nog heel veel dingen ingepakt worden, en de tijd was krap, is uiteindelijk goed gekomen

Verder Kardinaal de Jongsingel,  Sarteweg, rotonde Biltsestraatweg, Utrechtseweg, N237, Amersfoortseweg, Duinweg, Dennenweg 2 Bosch en Duin de Wijngaard en gestopt.

Verdrietig om mijn moeder te verhuizen naar de Wijngaard verzorgingstehuis, maar wel beter. Paar dozen met spullen uitgepakt, stoelen, hoog tafeltje, foto's, kleding, kleine spullen.

Mijn vader kan haar met de fiets of bus bezoeken,

Paar dingen op kunnen hangen, wel lastig met zo'n soort rails bovenin liep niet erg soepel maar is toch gelukt.

Terug ongeveer dezelfde route niet geregistreerd.

Toen ik weer thuis was gelijk door naar de Lokerenpassage, bij Jan Ruitenburg was de (smalle)weg versperd, kleine omweg mogelijk. Gewoon boodschappen kunnen doen Bianca weer gezien.

Statistieken;
61,45 Km afgelegd.
0:50:28 Opnametijd.
76 Km/u gem snelheid bij beweging.
106 Km/u hoogste snelheid.



Autorit van deze maandag


Parade zicht op vernieuwde theater 


CGK Toevlucht kerk, parkeren betalen   


Toevluchtkerk


Preekstoel, kruis, plant, kleine hoge kerkruimte 


Parade Dranghekken opruimen

+++++++++++++++++++++++++++


Ontbijt vanmorgen


Schelpen tafeltje mee genomen


Quilt tante Rina zus van mijn moeder 


Dordrecht schilderij ooit gekregen van Jacques en Rieja 
voorheen mijn schoonouders


Boekenkast bleef staan


Kleine spulletjes 


Mijn Opa en oma van vaderskant


Mijn opa en oma van moederskant 


Struisvogeleieren meegenomen uit Zuid-Afrika 


Deze wel ingepakt turfkar


Deze ook ingepakt 


Keuken 


Van deze ben ik niet zeker

+++++++++++++++++++++++++++

Wijngaard


Bed kan op de rem 


Kinderen, kleinkinderen  


Uitzicht


Foto recent ouders, omgedraaid zie je ze op de rug grappig 


Detail Kievit 2 plekje van mijn moeder


Wasmachine werkend


Drieluik gang


Ook in de gang


Soort woonkamertje 


Martinus Nijhofbrug Zaltbommel A2
over de Waal heb ik zien bouwen nu 8 jaar oud

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Boodschappen; melk, broccoli 2, Taksi,
aardappelen, vleesvervanger, Cruesli mulitfruit


Bloemist Lokerenpassage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.