maandag 6 mei 2024

Maandag dierenweide Vught en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 voldoende tijd om me klaar te maken.

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugstraat, Emmaplein, station, Julianaplein, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Voorburg Parklaan Dierenweide.

15 namen opgeschreven, samen met Frans de bakken gedaan, Ali was voor het laatst. Ik zag Geerte weer, maar dat is vaker gebeurd, en Mar-Hein bijvoorbeeld

Verder via de Parklaan, Bosscheweg, Maurickplein, Taalstraat, rotonde Postweg, Vughterweg, Heetmanplein, Westwal, Stationsweg, Stationstunnel, Christiaan Huygensweg, Simon Stevinweg, Kooikersweg, Helftheuvelpassage.

Ik hoefde geen lange route te lopen, 

Daarna Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, het Wielsem, Klokkenlaan en terug. 

Ik sprak mijn achterbuurman André kort. Toen het alarm ging om 12:00 was ik net binnen. 

Ik voel me verder goed, dadelijk boodschappen doen.

Statistieken;
23,24 Km afgelegd.
2:05:08 Opnametijd.
12,89  Km/u gem snelheid bij beweging.
19,76 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Un3usad6FFHPlCFf3VNlnlJu9FwrTSs&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Gisteren CGK kerk


Bijbel


Klokkenlaan 4 flats ongeveer half jaar klaar schat ik


Aartshertogenlaan Kadoshop en Tango tankstation


Uniek pand omdat ik hier nooit een foto van heb gemaakt


Kunst omgeving Havendwarsstraat 


Havendijk no Gods no master ongeveer


Zandstaete JAJO volgens Google Maps 
Julianaplein 10 


Essent gebouw en stuwen 


Splitsing links naar beneden Postweg, 
rechts brug ongeveer over rotonde 


Rotonde bij de Witte / Postweg


Boxtelseweg na Maurickplein vlaggen bij lantaarnpaal links geluidswal A2 


Parklaan 21 Voorburg vanaf Boxtelseweg,


Omgeving fietsenwerkplaats


Hok en lamp waar vroeger kuikens zaten


Kas en kantine dierenweide


Kantine voorheen dames mortuarium 


Hok, opgezet hertje weer terug, Pauwenveren, foto's paard en zo


Kalfje, planten tafel en stoelen


Van 2 weken


Watertoren en kas


Plas bij de  Witte vanaf fietsbrug


Voetveer pontje met wiel op spierkracht
nu aan de overkant 
kun je hierheen halen


Sint Janssingel, links nieuwer dan rechts


Kunst




De buurman


Dommel vanaf  Mariabrug


Ingang Helftheuvelpassage


Slager


Boerengoed horeca rode tractor en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.