donderdag 30 mei 2024

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing / DV en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00, ontbijt, berichten en zo.

Vetrokken naar de Sint Teunislaan het Cementrum, ik zag daar; Cees, Hay, Jeroen, Frans, Andreas, Hoenr, Jan, Simon, Mark en Eduart.

Daarna vertrokken van het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael gepauzeerd. Even bij Lokerenpassage Harm geweest ik zag daar mevrouw de Jong, en weer terug. 

Even rust en daarna vertrokken van huis, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan Voorburg Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden.
Bij de Rompertsebaan zag ik Paul van de eendenkooi, bij het station Pieter en bij de Boxtelseweg zag ik Karin en Mar-hein.   

Ik zat in de omgeving van de kantine van gebouw De Weverij, ik zag daar; Mamiko, Ton, Karin, Antoine, Willie, Dinie met Tuniek en Mario.

Bij de AS/DV  zag ik Gerco, John, Els, Karin, Harold en Bert.

Verder via Parklaan, Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöffferlaan, Mgr.  Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en gestopt. 

Ik voel me verder goed, dadelijk eten bij Marjanne, Arjan en Esther.

Statistieken;
21,53 Km afgelegd.
1:32:30 Opnametijd.
15,60 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,97 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bjjyzgVQjeAaBjhJ398uLGARNCripMc&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


T shirt van vandaag, palmboompje op de borstzijde 


Bossche omroep


Afvalkalender 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Cementrum 


Soort parkeerkelder 


Sleutels steek ring en inbus


Metalen stoel


Fiets op ziekenhuisbed onderstel 


Fietstakel 


Binnenbanden 


Richtapparaat voor wielen


Bankschroef schuin beetje vreemd 


Buren Sparkling Plastic paletwagen, en tonnen en zo


Plastic afval tussenproduct 


Tafel Cementrum


Tafel


Ruimte met een soort tent


Kast met zadels, plopper om buis wastafel te reinigen en zo


Compressor op wieltjes 


Kinderfietsen en katheder 


Velgen verzameling


Harm veters 


Rompertsebaan, Schanswetering bezig met de weg


Omgeving Buitendijk


Zandstaete plein waar bussen draaien 


Cou Cou Taalstraat horeca, lage deur aan straatkant. 
blauwe meubels relatief  nieuw


Weverij Stenen Hut 


Biljart Stenen Hut


Spellen genoeg 


Schrift van deze week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.