woensdag 1 mei 2024

Woensdag Toevlucht kerk, Paraplu en JBZ ziekenhuis

Vanmorgen begon mijn geo app om 9:21 daarvoor ontbijt en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 35 Toevlucht kerk.

Ik wou rond 10:00 aankomen bij de Toevlucht kerk en dat is gelukt.

Ik zag daar; Roy, Joan, Hans, Gijs, Esther, Surianto, Gerard, Joey, Joyce, José en 6 asielzoekers.  

Terug Kruiskampsingel, Kooikersweg, Paraplu, ik zag daar; Gert-Jan, Marion, Miranda en anderen. 

Verder via de Kooikersweg, Simon Stevinweg, Samuel Morsestraat, verlengde Statenlaan, Statenlaan, Hugo de Grootlaan, Bordeslaan, Spiegeltuin, Hofvijver, Paleisbrug, Vijverlaan, bruggen, Drongelenspad, Henri Dunantstraat, JBZ ziekenhuis. Ger deze keer niet gezien.

Verder via de Maysteeg, Drongelenspad, brug over water Kampdijklaan, Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterebosweg, Triniteiststraat, Parade, Torenstraat, Sint Josephsraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Rückertbrug, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Polsbroek, Durendael en gestopt.

Even bij Harm geweest eerste keer na zijn vakantie ik kreeg koffie, en ik zag verder Tineke, Otto en oude stukadoor.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
22,63 Km afgelegd.
1:57:13 Opnametijd.
13,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19r-gj9QWhpzFacouqstpFOzrGjxw6QA&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Omron  plas met stuwtje 


Dezelfde plas


Omgeving voorheen paardenweide 


Graaf van Solmsweg, Diezebrug daar kwam ik vandaan


Graaf van Solmsweg windmolen


Toevluchtkerk nummer 33 bij ingang


Meubilair


Home trainer en fiets 


Kunst 


Nog meer kunst


Hier zaten wij

+++++++++++++++++++++++++++


Paraplu kringloop pop en stoel


Divers


Boekenkasten 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


13 loten scheiding voetpad en water 


Populierenlaan en klimtoren


Stukje Paleiskwartier


Water kleurt wit


Deze keer niet gebruikt dit gedeelte 


Auto parkeergarage


Paleisbrug en zo


Vanaf het Drongelenspad 


JBZ ziekenhuis bij kapel 


Piano in kapel


Kaarsjes branden voor Maria


Stukje wachtkamer


Vanaf een brug


Rotonde Postweg 


Hier keren


Sint Jan kathedraal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.