zaterdag 18 mei 2024

Zaterdag eendenkooi en wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 voldoende tijd om me klaar te maken. 
Rond 8:30 vertrokken, wandeling naar de eendenkooi. 

Daar waren; John, Rut, Ton 2, Riny, Paul, Jan 2 fotograaf, Nelly en Teun.

Met kruiwagens gelopen, laden en lossen, lading gras en zo gaat niet samen met gereedschappen.

Behoorlijk veel cassis gedronken, maar de fles was nog niet leeg.

Dadelijk komt mijn zus is de bedoeling.

Ik voel me verder goed, kan ook even rust inplannen.

Statistieken;
1,87 Km afgelegd.
36:46 Opnametijd.
3,80 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,52 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1PLf-KTxpM_jjUPGqM2AFR7HZKinKit0&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Boodschappen van gisteren;
vega kaas schnitzel, wortels, cruesli, 
blik erwtensoep, salade,  aardappelen en ice tea 


Tuin van de buren


Vroeger doorgang


Wildrooster


Bord eendenkooi


Ingang links aanhouden bij verzameling hout


Blauw zeil valt op 


Brugleuning en brug


Stukje brug


Vingerhoedskruid giftig wel mooie bloemen 


Oude boom


Brug


Kruiwagen van Rut


Camera neemt op bij beweging op riek


Observatie hut


Plas in het midden


Riek met camera, eendennestkas, riet en plas


Emmer met touw en bezem


Kruiwagen geladen


Observatie hut rietschermen


Tijdelijk plekje gereedschap


Werkhandschoenen, spa en kruiwagen


Ander plekje voor gereedschap 


Einde vangpijp, vroeger hier een spartelmand


Bord bij houtril hier kom ik niet elke keer 


Takkenschar op houtstapel


6 Limousin runderen telde ik
daarachter Noorderplas en Pisastsaete 


Noorderplas vissteiger 


Noorderplas flats en walkant 


Wildrooster en bochten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.