vrijdag 10 mei 2024

Vrijdag wandeling met Jeroen en Lydia, fiets en Lokerenpassage

Vanmorgen hoedde ik niet vroeg op te staan, start ontmoeting en wandeling half uur later. 

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthtenseweg, Diezebrug, Brugplein, Brugstraat, Emmaplein, stationsplein, fietsenstalling.

Ontmoeting Jeroen en Lydia, hem ken ik van dienst 1990-1 ze zijn pas getrouwd daar was ik bij. Bij Jan de Groot Bossche bollen gehad en koffie gedronken. 

Samen verder Stationsweg, Lepelstraat,  Molenstraat, Tweedekorenstraatje, , Markt, Hinthamerstraat, In de Boerenmouw, Jeroen Boschtuin, Redemptoroistenpad, Sint Josephstraat, Torenstraat, Parade, Kerkstraat, Markt, Pensmarkt, Tweede Korenstraatje, Karrenstraat,  Visstraat, Wilhelminabrug, Stationsweg.

Bij de Kerkstraat iets gedronken en bij Jan de Groot afscheid genomen, ze gingen Bossche bollen kopen om mee te nemen. Ik zwaaide nog even naar Lydia. 

Verder per fiets station, Koninginnelaan, Emmaplein, Brugstraat, Brugplein Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel.

Thuis even boodschappen lijstje gehaald en begonnen met koelkast ontdooien.

Vertrokken vanaf Lokerepassage, Maaspoortweg, Geerke, Oudaanstede en gestopt.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
11,60 Km afgelegd.
2:00:32 Opnametijd.
10,60 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,67 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1d56LPh5G3MKhwhen5fpX2ePmSnprrGA&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze vrijdag


Honig pakken macaroni en saus, Energy Mix 
gaat er helaas uit dit is bijna de laatste


Omgeving Buitendijk met treinbruggen 


Verzetje in leuning, caravan zoekplaatje 


Blauwe bus soort taxi ken ik niet


Regenboog zebrapad bij station


De Draak 


Bossche bol gegeten


Mozaïek bankje bij Wilhelminabrug


Snoepwinkel


Markt Jeroen Bosch beeld daarachter was het ingestorte
gat in de markt maar netjes nieuwbouw gerealiseerd 


Bibliotheek Hinthamerstraat 


Lekkernijen 


Binnendieze? Klein Venetië


Jeroen Bosch tuin kunst


Jeroen Bosch tuin kunst


Jeroen Bosch tuin globe met figuren 


Stukje Sint Jan Kathedraal, 


Gewelven 


Ongeveer in het midden


Restauratie


Cassis had ik


Puthuis markt 


Put het water stond diep vond ik


Voorheen VVV bijna oudste huis van Nederland


Stadswinkel VV of niet?


Wilhelminabrug


Zebrapad stationsweg kleuren weer netjes 


Vlaggenmast maar zonder vlag


Rechts voetbrug naar Citadel, links roeikano's opslag


Boodschappen Jumbo bij Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.